søndag 27. juli 2008

Yes, I will be a master..

Tidligere i uken fikk jeg den gledelige nyheten at jeg har blitt akseptert til et masterstudium i engelsk! Jippi!! Da kan jeg krysse av for enda et hinder i min vei til å bli smart(ere)...hehe..Nå begynner jeg å glede meg til å studere igjen, og for første gang se hvordan det ser ut inni en lesesal for en gangs skyld...Må bli litt seriøs nå...hehe..

Men før jeg bekymrer meg for hva jeg skal lese og hva som skal gjøres så skal jeg ha ferie. Denne gangen blir det innenlands og forhåpentligvis innebærer det mye dansing:) 

1 kommentar:

Mari sa...

Hurra! Godt, då kan du rydda vegen og gå gjnnom alt det skumle før eg kjem neste år... :-) Lesesal ja, trur eg venta eit semester eller to med det eg, har ein klart seg i tre-fire år utan kan ein vel takla eit til...
Kor går ferieturen no?