mandag 24. november 2008

Nearly there!

Nå er det snart over, dette lille marerittet. Men det beste med dagen i dag var da jeg leverte fra meg mappen med oppgaver i ENG303. Nå håper jeg bare at sensoren ikke er av den essensialistiske sorten, for da stryker jeg...hehe..jada, eg er evig pessimist..til det motsatte er bevist. 

Begynner å bli litt mer optimistisk hver dag som går, håper jeg "peaker" på fredag når jeg skal eksamen i engelske aksenter..Tror det skal gå greit, forelesningsnotater er gull verdt nå, for lese opp igjen fire bøker er ikke aktuelt. Nå må bare hukommelsen funke, så er jeg en happy camper:)

Ellers har jeg hatt mitt eget lille julebord i dag...kjøpte nemlig Fjordlands deilige pinnekjøttmiddag:D Nam, nam...men dessverre ikke så god som hjemmelaget..men man tager det man haver, n´est pas? Festen får jeg utsette til helgen, for det er jo bare mandag og, det er jo så kjipt å feste alene, selv med en flaske vodka...Nei, tror jeg lar den stå i dag også...

Ingen kommentarer: