tirsdag 10. februar 2009

Recap av mitt liv..

Godt nyttår...eller noe sånt..

Lille Lena er litt treg med å skrive innlegg og når jeg sjekker min egen blogg for å sjekke om noe nytt har tilkommet så er det på tide at jeg gjør noe med det...

Mye har skjedd siden sist...her kommer en kjapp oppsummering: 

1.Julen har kommet og gått, masse god mat og godt selskap:) 
2. Dro til London i fem dager, så Mamma Mia-musikalen, Stonehenge, Windsor Castle, Bath, et pubbesøk med nye venner, og noen restaurantbesøk og Starbucks har blitt besøkt....og et par tusen kroner mindre på konto etter en tur på Primark...
3. Flyttet inn i ny leilighet på Laksevåg med Vidar(pusen) og pakker enda ut...mange turer til Ikea har det vært og flere blir det...blir jo aldri ferdig...
4. ehh..ja...stort sett det har skjedd av viktighet i det siste..i alle fall av lystige ting

Ting som ikke har skjedd:

1. Skolearbeid...
2. Skolearbeid...
3. og et stykke sofa har ikke kommet, og kommer ikke før mai...
4. Ikke snakket med en eventuell veileder om en masteroppgave...unngår han til jeg vet hva jeg skal si....hmm..
5. ehh..ja...tror det var det eneste jeg kom på...
6. eller vent...eller nei...
7.jo...nå husker jeg det...hukommelsen min har ikke returnert til meg heller! bør jeg sende ut en etterlysning etterhvert?

Voila!

Ingen kommentarer: