onsdag 3. mars 2010

Tema: nytt innlegg...

Ja, så var det blitt en stund siden blogging fengte, og jeg føler det har blitt et anstrengt forhold til skriving i dette uformelle forum. La meg få unna det som har stoppet flommen av ord på denne bloggen;
1. Har nå begynt på ny masteroppgave og dermed blir det ekstra mye tenking på denne... (?)
2. Dødsfall i familien
3. Juleferie tar mye tid også...
4. Fester og danser er mye gøyere enn å tvinge fram ord...
5. Winter Jump 2010 i Oslo tok en hel helg
6. Forkjølelse etter Winter Jump
7. Ikea og montering av innhandlete møbler

Alle de nevnte ting ovenfor er egentlig til dels dårlige unnskyldninger og jeg føler ofte at dette er en dagbok hvor alle slike ting burde nevnes i litt mer detalj...men det er jo selvsagt bare i mitt hodet...så dermed så blir det bare stikkord, bare for å lette på min egen samvittighet og få igang skriveprosessen, og ikke fordi det er så utrolig interessant å lese for andre.

So, da er vi igang igjen! Skål for den og bløtlegging av Bergen atter igjen, for nå er pinadø denne vinteren gått over alle ønskelige lengder!

2 kommentarer:

Mari sa...

Velkomen attende i bloggverda, Lena!
Det er alltid kosleg når det kjem nye innlegg i oppdateringa mi, men eg må likevel få sei at eg trur noko av det viktigaste med å ha blogg (iallefall når det er ein personleg blogg utan tema) er at ein aldri har dårleg samvit. Om det er ein time eller to år sidan førre innlegg, skal ein aldri ha dårleg samvit for det. Og på ein blogg treng ein ikkje skriva om alt - ein kan skriva om alt og ingenting, om nett det ein vil, det som er lett eller tungt, moro eller frustrerande. Men det treng ikkje vera ei dagbok der ein utleverar seg til heile verda (eller dei to lesarane...)
Blogging skal vera for moro, for å tenkja, for å fortelja om små ting og store ting eller rein nonsens - men berre dei tinga ein vil og berre når ein vil!
Me snakkast snart

Unknown sa...

Mari: ORD! ;P Eller WORD som amerikanerane ville sagt... Eg e fullstendig enig, spesielt siden min egen blogg har blitt meir rambling enn d eg tenkte å skrive der, og den e ikkje akkurat ofte oppdatert heller. ;)