mandag 1. september 2008

Swing it baby

For de som kjenner meg litt bedre så har jeg fått en aldri så liten interesse for dans. Jeg danser riktignok litt av hvert, som salsa og bittelitt innen standard og latindanser, men aller helst sving; nærmere bestemt boogie woogie. Nå i det siste har jeg vært veldig interessert i å bli flink i sving og jeg har en veldig flink lærer;) 

Dessuten har jeg også funnet ut at youtube har mange fine dansevideoer som kan gi meg noen tips. Lindy Hop videoer er også av stor interesse. Fant et utrolig bra klipp av denne dansen som jeg er sikker på at flere danseglade mennesker kan ha glede og nytte av. Denne videoen


er bare helt rå! For å ikke snakke om dette paret 


her som er helt vill når det kommer til akrobatikk..Don´t try this at home sier jeg bare! 

Gleder meg vilt til å delta på Lindy on the Edge, i Stavanger, i oktober, for å utvide min dansehorisont! Noen flere som vil være med?

Ingen kommentarer: