mandag 22. september 2008

Windows in my Mac- A symbiotic relationship or just messed up?

Ja, alle dere Mac-folk og Windowshatere...Jeg har begått en stor synd...Jeg har nettopp installert VMWare Fusion med Windows. Dette er ikke noe jeg normalt ville gjort hadde det ikke vært for at min elskede Mac ikke "forstår" alle programmer jeg ønsker å installere:( Men hvis dette ikke funker så bra for meg, så er det på hodet ut med vinduet! 

Jeg er nå blitt kalt "min lille geek" av min kjære, for han som allerede er en datanerd, synes det er artig at jeg synes det er gøy med sånne ting som dette. Ikke nok med dette, så har jeg også klart å fysisk oppgradere og bytte ut RAM´en på maskinen på egen hånd. En liten titt på en viss Youtube-video om hvordan man gjør det, så var det egentlig ganske enkelt..hehe..okey..jeg skjønner at plutselig så var det ikke så imponerende lenger...men likevel så er dere nok egentlig det...hehe...

2 kommentarer:

Mari sa...

Eg er imponert! Men eg klarar å imponera meg sjølv med slike datating, so eg er ein enkel sjel. men anyway, godt jobba!

Mari sa...

Då er me i gang med noko skummelt: "tagging". Sjå på bloggen min